Vitálkonyha - Jó étvágyat kívánunk!
Ikon: mérleg

Kristálycukor
helyett stevia

Ikon: centi

Alacsony zsír,
magas rosttartalom

Ikon: alak

Csökkentett
szénhidrát tartalom

Ikon: tányér

Jóízű és egyben
egészséges

KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL KÍNÁLUNK JÓÍZŰ ÉS EGYBEN
EGÉSZSÉGES ÉTKEZÉSI LEHETŐSÉGET.

Katus Attila a Vitál konyháról

“A Vitál konyhával való együttműködésem során arra törekedtem, hogy az ország egyik legkorszerűbb konyhájában, egészségtudatos ételekkel nyújtsunk kiváló alternatívát a minőségi étel házhozszállítás területén.
Mindvégig fontosnak tartottuk azt a szempontot, hogy finom és egészséges ételeket készítsünk, melyek hozzájárulnak az egészséges étkezési szokások kialakításához, az emésztőrendszer egészségének fenntartásához valamint, a testsúly szabályozásához.”

Ételeink rendszeres fogyasztásával nagy lépést tehetsz
az egészséges életmód felé.

Tekintse meg videóinkat

Katus tippek

30. hét

„A vitaminok szintén elengedhetetlen részei az egészséges táplálkozásnak és életmódnak. A vitaminokat a szervezet általában nem képes szintetizálni. Azokat nagyobb részt a táplálékból, kisebb mértékben pedig a bélrendszer baktériumflórájának termékeiből készen kell felvennie. A vitaminok a szervezet fenntartása mellett rendkívül fontos szerepet játszanak még az anyagcsere folyamatokban, mivel számos vitamin a szervezetben fehérjékhez kapcsolódva enzimként működik közre az élettevékenységben. Hozzájárulnak az immunrendszer megfelelő működéséhez, az ideg-izom kapcsolatok helyes létrejöttéhez, illetve a csontozat megfelelő fejlődéséhez. Ezen kívül nagy jelentőséggel bírnak még a szervezet ellenálló-képességének fokozásában is.”

31. hét

„A vitaminok szintén elengedhetetlen részei az egészséges táplálkozásnak és életmódnak. A vitaminokat a szervezet általában nem képes szintetizálni. Azokat nagyobb részt a táplálékból, kisebb mértékben pedig a bélrendszer baktériumflórájának termékeiből készen kell felvennie. A vitaminok a szervezet fenntartása mellett rendkívül fontos szerepet játszanak még az anyagcsere folyamatokban, mivel számos vitamin a szervezetben fehérjékhez kapcsolódva enzimként működik közre az élettevékenységben. Hozzájárulnak az immunrendszer megfelelő működéséhez, az ideg-izom kapcsolatok helyes létrejöttéhez, illetve a csontozat megfelelő fejlődéséhez. Ezen kívül nagy jelentőséggel bírnak még a szervezet ellenálló-képességének fokozásában is.”

32. hét

„A megfelelő tempójú gyaloglás a szívizmokat erőteljesebb munkára készteti. Ha rendszeresen végezzük, csökkenti az erekre gyakorolt nyomást, vagyis a vérnyomást. Ugyanakkor korunk másik nagy problémája, az elhízás ellen is nagy segítség: napi fél órás gyaloglással néhány száz kalóriát is elégethetünk. Emellett az anyagcserénk felgyorsításával is segítséget nyújt a fogyásban. De aki csak gyaloglással szeretne fogyni, annak nem árt tudni, hogy a napi fél óra séta nem biztos, hogy elegendő lesz, mivel a mozgás alacsonyabb hatásfoka miatt 30 perc alatt a szervezet az elraktározott zsírkészletéhez még csak hozzá sem nyúl. A fogyás érdekében a napi adagot bizony 1-1,5 órára kell emelni!”

Fizetési lehetőségek

OTP szép kártyaOTP SZÉP KÁRTYÁVAL
online és POS terminálon keresztül a szállítónál (POS terminállal kizárólag Budapesten és egyes agglomerációs területen)

MKB szép kártyaMKB SZÉP KÁRTYÁVAL
online és POS terminálon keresztül a szállítónál (POS terminállal kizárólag Budapesten és egyes agglomerációs területen)

K&H szép kártyaK&H SZÉP KÁRTYÁVAL
online és POS terminálon keresztül a szállítónál (POS terminállal kizárólag Budapesten és egyes agglomerációs területen)

BankkártyaBankkártyás fizetés
csak online