Vitálkonyha - Jó étvágyat kívánunk!
Ikon: mérleg

Kristálycukor
helyett stevia

Ikon: centi

Alacsony zsír,
magas rosttartalom

Ikon: alak

Csökkentett
szénhidrát tartalom

Ikon: tányér

Jóízű és egyben
egészséges

KOMPROMISSZUMOK NÉLKÜL KÍNÁLUNK JÓÍZŰ ÉS EGYBEN
EGÉSZSÉGES ÉTKEZÉSI LEHETŐSÉGET.

Katus Attila a Vitál konyháról

“A Vitál konyhával való együttműködésem során arra törekedtem, hogy az ország egyik legkorszerűbb konyhájában, egészségtudatos ételekkel nyújtsunk kiváló alternatívát a minőségi étel házhozszállítás területén.
Mindvégig fontosnak tartottuk azt a szempontot, hogy finom és egészséges ételeket készítsünk, melyek hozzájárulnak az egészséges étkezési szokások kialakításához, az emésztőrendszer egészségének fenntartásához valamint, a testsúly szabályozásához.”

Ételeink rendszeres fogyasztásával nagy lépést tehetsz
az egészséges életmód felé.

Tekintse meg videóinkat

Katus tippek

40. hét

„Higgyük el, nem kell éhezni ahhoz, hogy lefogyjunk! Első lépésben fontos, hogy tudatosan étkezzünk. Célszerű előre megtervezni a napunkat, melyben meghatározzuk az étkezés és a testmozgás idejét. Csak kis adagokat kell ennünk egyszerre, azt is 4 óránként. A rendszeres és változatos táplálkozással, folyadékbevitellel és rendszeres testmozgással, sikerrel járunk. A tiltásokat próbáljuk mellőzni. Ha valami nem fogyaszt, akkor abból kevesebbet vigyünk be és ritkábban.”

41. hét

„Talán meglepő, de az az ember, aki rendszeresen sportol, viszont némi túlsúllyal rendelkezik egészségesebb, mint az, aki nem túlsúlyos, de nem sportol semmit. Mindenki az alkattípusának megfelelően akarjon kinézni.”

42. hét

„Nagyon fontos, hogy soha ne sportoljunk reggel éhgyomorra: felkelés után félórán belül reggelizzünk! Aki úgy érzi, nem tud reggelizni, vagy rosszul lesz, ha testmozgás előtt ételt fogyaszt, annak is javaslom, hogy egyen egy keveset! Ez a reggel bevitt kalória az, ami a testmozgás alatt a vércukorszintet segít stabilan tartani, így elkerülhető az esetleges rosszullét. Figyeljünk a folyamatos folyadékbevitelre a reggeli folyamán, valamint edzés előtt, alatt és után is!”

Fizetési lehetőségek

OTP szép kártyaOTP SZÉP KÁRTYÁVAL
online és POS terminálon keresztül a szállítónál (POS terminállal kizárólag Budapesten és egyes agglomerációs területen)

MKB szép kártyaMKB SZÉP KÁRTYÁVAL
online és POS terminálon keresztül a szállítónál (POS terminállal kizárólag Budapesten és egyes agglomerációs területen)

K&H szép kártyaK&H SZÉP KÁRTYÁVAL
online és POS terminálon keresztül a szállítónál (POS terminállal kizárólag Budapesten és egyes agglomerációs területen)

BankkártyaBankkártyás fizetés
csak online