AKTUÁLIS - ételrendelés, diétás ételek, diétás étrend

Újdonság!

Táplálkozzunk tudatosan!

Sajnos, a magyar emberek közül sokan küzdenek túlsúllyal és az ebbõl eredõ egészségügyi problémákkal, mint például szív- és érrendszeri betegségek, magas vérnyomás, cukorbetegség stb. Ennek okai elsõsorban a mozgásszegény életmód és a helytelen táplálkozási szokásokban keresendõ.

Mit lehetne tenni, hogy mindezeken változtatni tudjunk?

Táplálkozásunkról általánosságban elmondható, hogy az általunk kívánt teltségérzet eléréséhez többnyire a túlzott mennyiségû és sokszor igen rossz összetételû (zsírban és egyszerû szénhidrátban dús, rost- és vitaminszegény) táplálék bevitelére törekszünk és túl nagy adagokat fogyasztunk egyszerre. Nagytányér és kispohár helyett a kistányér és (alkoholmentes) nagypohár lenne a megfelelõ választás.

Nem kell tehát éhezni ahhoz, hogy fogyjunk! Az éhség amúgy is rossz tanácsadó.

A rendszeres, négy óránkénti és kis mennyiségû táplálék, és a bõséges víz bevitele esetén elkerülhetõ a túlzott éhségérzet kialakulása. Amennyiben sok idõ telik el a két étkezés között akkor a vércukorszint leesik, hiszen a sejteknek folyamatosan szükségük van energiaforrásra.

Amennyiben elõre gondolkozol és megszervezed az életed, a siker nem marad el!
Jó étvágyat, jó sportolást és sok sikert kívánok mindenkinek!

Katus Attila
hatszorosos aerobik világbajnok és életmód tanácsadó

Katus Tipp - 21. hét
Mindig vegyél magadhoz megfelelő mennyiségű B vitamint, ugyanis ennek hiányában nem lesz elegendő energiád a testmozgáshoz!

Katus Tipp - 20. hét
Talán meglepő, de az az ember, aki rendszeresen sportol, viszont némi túlsúllyal rendelkezik egészségesebb, mint az, aki nem túlsúlyos, de nem sportol semmit. Mindenki az alkattípusának megfelelően akarjon kinézni.

Katus Tipp - 19. hét
Higgyük el, nem kell éhezni ahhoz, hogy lefogyjunk! Első lépésben fontos, hogy tudatosan étkezzünk. Célszerű előre megtervezni a napunkat, melyben meghatározzuk az étkezés és a testmozgás idejét. Csak kis adagokat kell ennünk egyszerre, azt is 4 óránként. A rendszeres és változatos táplálkozással, folyadékbevitellel és rendszeres testmozgással, sikerrel járunk. A tiltásokat próbáljuk mellőzni. Ha valami nem fogyaszt, akkor abból kevesebbet vigyünk be és ritkábban.

Katus Tipp - 18. hét
A szénhidrát és a zsír önmagában nem ellenség! Sőt, a szervezetnek bizonyos mértékig szüksége is van rá az optimális működéshez. Túlzott bevitelük viszont gondot okoz. Főleg a gyorsan hasznosuló szénhidrátok, egyszerű cukrok, valamint nagyon zsíros ételek jelentenek problémát. Az úgynevezett gyorsan felszívódó egyszerű cukornak maximum 10%- ot kellene kitenniük az összes szénhidrát bevitelünkből!

Katus Tipp - 17. hét
Építsünk be étrendünkbe többszörösen telítetlen zsírsavakat is, mint például az Omega 3-6-9 zsírsavak, melyek nemcsak a vérnyomás csökkentésében segítenek, hanem a szervezet megfelelő működéséhez is elengedhetetlenek. Ezekhez főként a zöldségekből, húsokból, növényi olajokból és tengeri halakból juthatunk hozzá!

Rendelje meg ebédjét nálunk, válogasson fitness-barát ételeinkbõl – ebéd rendelés, étel házhozszállítás - Katus Attila ajánlásával!