AKTUÁLIS - ételrendelés, diétás ételek, diétás étrend

Újdonság!

Táplálkozzunk tudatosan!

Sajnos, a magyar emberek közül sokan küzdenek túlsúllyal és az ebbõl eredõ egészségügyi problémákkal, mint például szív- és érrendszeri betegségek, magas vérnyomás, cukorbetegség stb. Ennek okai elsõsorban a mozgásszegény életmód és a helytelen táplálkozási szokásokban keresendõ.

Mit lehetne tenni, hogy mindezeken változtatni tudjunk?

Táplálkozásunkról általánosságban elmondható, hogy az általunk kívánt teltségérzet eléréséhez többnyire a túlzott mennyiségû és sokszor igen rossz összetételû (zsírban és egyszerû szénhidrátban dús, rost- és vitaminszegény) táplálék bevitelére törekszünk és túl nagy adagokat fogyasztunk egyszerre. Nagytányér és kispohár helyett a kistányér és (alkoholmentes) nagypohár lenne a megfelelõ választás.

Nem kell tehát éhezni ahhoz, hogy fogyjunk! Az éhség amúgy is rossz tanácsadó.

A rendszeres, négy óránkénti és kis mennyiségû táplálék, és a bõséges víz bevitele esetén elkerülhetõ a túlzott éhségérzet kialakulása. Amennyiben sok idõ telik el a két étkezés között akkor a vércukorszint leesik, hiszen a sejteknek folyamatosan szükségük van energiaforrásra.

Amennyiben elõre gondolkozol és megszervezed az életed, a siker nem marad el!
Jó étvágyat, jó sportolást és sok sikert kívánok mindenkinek!

Katus Attila
hatszorosos aerobik világbajnok és életmód tanácsadó

Katus Tipp - 29. hét
Bármennyire is divatos manapság reggelente müzlit enni, jó, ha tudjuk: az emberi szervezetet alapvetően nem ezek fogyasztására tervezték. A hús létfontosságú az emberi szervezet egészséges működése szempontjából. Hetente több alkalommal fogyasszunk húst, azok közül is inkább szárnyast és halféléket. A halak nagy mennyiségű fehérjét tartalmaznak, mely mindegyik halfajnál nagyjából megegyezik. Csupán zsírtartalmukban van eltérés. Zsíros halak: makréla, hering, tonhal, lazac, ponty, harcsa és angolna. Kevésbé zsíros, sovány halak: tőkehal, heck, lepényhal, fehér busa, süllő és pisztráng.

Katus Tipp - 28. hét
A zöldséget párolva, vagy nyersen edd, hogy a legtöbb antioxidánst vidd be a szervezetedbe.

Katus Tipp - 27. hét
Lehetőség szerint vizet, alacsony zsírtartalmú tejet vagy teát igyál. A zöld tea csökkenti az étvágyat, ezért akár étkezés előtt is fogyasztható.

Katus Tipp - 26. hét
Próbálj meg 2 hétig édesség nélkül élni, meglátod, rövid időn belül csökkenni fog az édesség utáni vágyad.

Katus Tipp - 25. hét
Tudtad, hogy a fizikai aktivitás, melyet minimum heti 3x végzünk, nagyban növeli a csontok ásványi anyag tartalmát és sűrűségét?!

Rendelje meg ebédjét nálunk, válogasson fitness-barát ételeinkbõl – ebéd rendelés, étel házhozszállítás - Katus Attila ajánlásával!