AKTUÁLIS - ételrendelés, diétás ételek, diétás étrend

Újdonság!

Táplálkozzunk tudatosan!

Sajnos, a magyar emberek közül sokan küzdenek túlsúllyal és az ebbõl eredõ egészségügyi problémákkal, mint például szív- és érrendszeri betegségek, magas vérnyomás, cukorbetegség stb. Ennek okai elsõsorban a mozgásszegény életmód és a helytelen táplálkozási szokásokban keresendõ.

Mit lehetne tenni, hogy mindezeken változtatni tudjunk?

Táplálkozásunkról általánosságban elmondható, hogy az általunk kívánt teltségérzet eléréséhez többnyire a túlzott mennyiségû és sokszor igen rossz összetételû (zsírban és egyszerû szénhidrátban dús, rost- és vitaminszegény) táplálék bevitelére törekszünk és túl nagy adagokat fogyasztunk egyszerre. Nagytányér és kispohár helyett a kistányér és (alkoholmentes) nagypohár lenne a megfelelõ választás.

Nem kell tehát éhezni ahhoz, hogy fogyjunk! Az éhség amúgy is rossz tanácsadó.

A rendszeres, négy óránkénti és kis mennyiségû táplálék, és a bõséges víz bevitele esetén elkerülhetõ a túlzott éhségérzet kialakulása. Amennyiben sok idõ telik el a két étkezés között akkor a vércukorszint leesik, hiszen a sejteknek folyamatosan szükségük van energiaforrásra.

Amennyiben elõre gondolkozol és megszervezed az életed, a siker nem marad el!
Jó étvágyat, jó sportolást és sok sikert kívánok mindenkinek!

Katus Attila
hatszorosos aerobik világbajnok és életmód tanácsadó

Katus Tipp - 13. hét
Törekedj rá, hogy mindig legyen otthon zöldség és gyümölcs. Vásárolj szezonális gyümölcsöket, mert ízben és tápanyagban is gazdagabbak!

Katus Tipp - 12. hét
A fekvőtámasz jó felsőtest erősítő gyakorlat. Guggolásnál figyelj, hogy egyenes legyen a hátad és a sarkadon legyen a súlyod. A súlyzós gyakorlatoknál a csukló az alkar meghosszabbítása legyen, hogy elkerüljük a csukló sérüléseket!

Katus Tipp - 11. hét
Azok, akik sokat állnak, lassan sétálnak, vagy könnyű tárgyakat emelnek, sport szempontjából inaktívnak minősülnek. A feszes, megrövidült combhajlítóizmok az okozói a legtöbb hátfájásnak.

Katus Tipp - 10. hét
Sportolás közben mindig teljes kiterjedéssel végezd a gyakorlatokat. Mindig inkább kisebb súllyal és teljes kiterjedéssel, mint nagyobb súllyal és korlátozott kiterjedéssel végezd az erősítést.

Katus Tipp - 09. hét
Vezess étkezési naplót, ez segít abban, hogy átlásd az étkezési szokásaidat. Ha hazaérsz, ne menj azonnal a konyhába enni, hanem próbáld meg fél órát mással lekötni magad, így elkerülheted a stresszel összefüggő étkezést.

Rendelje meg ebédjét nálunk, válogasson fitness-barát ételeinkbõl – ebéd rendelés, étel házhozszállítás - Katus Attila ajánlásával!