AKTUÁLIS - ételrendelés, diétás ételek, diétás étrend

Újdonság!

Táplálkozzunk tudatosan!

Sajnos, a magyar emberek közül sokan küzdenek túlsúllyal és az ebbõl eredõ egészségügyi problémákkal, mint például szív- és érrendszeri betegségek, magas vérnyomás, cukorbetegség stb. Ennek okai elsõsorban a mozgásszegény életmód és a helytelen táplálkozási szokásokban keresendõ.

Mit lehetne tenni, hogy mindezeken változtatni tudjunk?

Táplálkozásunkról általánosságban elmondható, hogy az általunk kívánt teltségérzet eléréséhez többnyire a túlzott mennyiségû és sokszor igen rossz összetételû (zsírban és egyszerû szénhidrátban dús, rost- és vitaminszegény) táplálék bevitelére törekszünk és túl nagy adagokat fogyasztunk egyszerre. Nagytányér és kispohár helyett a kistányér és (alkoholmentes) nagypohár lenne a megfelelõ választás.

Nem kell tehát éhezni ahhoz, hogy fogyjunk! Az éhség amúgy is rossz tanácsadó.

A rendszeres, négy óránkénti és kis mennyiségû táplálék, és a bõséges víz bevitele esetén elkerülhetõ a túlzott éhségérzet kialakulása. Amennyiben sok idõ telik el a két étkezés között akkor a vércukorszint leesik, hiszen a sejteknek folyamatosan szükségük van energiaforrásra.

Amennyiben elõre gondolkozol és megszervezed az életed, a siker nem marad el!
Jó étvágyat, jó sportolást és sok sikert kívánok mindenkinek!

Katus Attila
hatszorosos aerobik világbajnok és életmód tanácsadó

Katus Tipp - 04. hét
A táplálkozás elsődleges célja, hogy tápanyagokkal lássuk el szervezetünket, hogy az megfelelően tudjon működni, felépíteni, lebontani, kiválasztani és energiát termelni. Kevesen tudják, de amit ma eszünk az többet változott 40 év alatt, mint az elmúlt 40.000 évben. Az emberi test nem tud ilyen gyorsan változni, és ez bizony olykor problémákat okoz. Lehet, hogy egész nap eszünk, de szervezetünk mégis éhezik. Nem kell - sőt, szerintem nem is szabad - éhesnek lenni, ahhoz hogy lefogyjunk. Számomra nem létezik diéta, csak egészséges étrend. A lényeg: az életmódváltás! Kezd ezzel az Új Évet!

Katus Tipp - 03. hét
Az ünnepek utáni időszakban dobd fel étrendedet csírákkal, melyek koncentrált állapotban tartalmazzák az élettanilag fontos anyagokat. Eheted őket önmagukban, de keverheted salátákba vagy szórhatod a szendvicsek vagy grillezett húsok tetejére.

Katus Tipp - 02. hét
Január elején az újévi fogadalmak között szerepeljen a testmozgás rendszeressé tétele. Arra vigyázzunk azonban, hogy ne akarjuk túl gyorsan a nagy áttörést. A szervezet nem szereti a gyors változásokat. Apró lépésekkel változtassunk életmódunkon, és akkor elérhetjük azt, hogy akár 2019. december 31-ig tartani tudjuk fogadalmunkat. A fokozatosság és a rendszeresség mindig fontos szempont kell, hogy legyen.

Katus Tipp - 51. hét
Az ünnepek alkalmával is étkezz tudatosan! A nagy ebédek, laktató vacsorák helyett vezesd be, hogy naponta 3-4 óránként kis adag, de tápanyagokban gazdag ételeket veszel magadhoz. A reggeli és tízórai segít abban, hogy legyen energiád az előtted álló egész naphoz, de ne feledd, délutántól viszont egyre kevesebb energiát használ fel a szervezetünk!

Katus Tipp - 50. hét
Tudtad, hogy egy felnőtt szervezetnek 2,5 óra közepes intenzitású vagy 1 óra magas intenzitású aerob edzésre van szüksége hetente? (Az „aerob” olyan mozgás, ami folyamatos, ritmikusan ismétlődő és nagy izomcsoportokat érint.)

Rendelje meg ebédjét nálunk, válogasson fitness-barát ételeinkbõl – ebéd rendelés, étel házhozszállítás - Katus Attila ajánlásával!