AKTUÁLIS - ételrendelés, diétás ételek, diétás étrend

Újdonság!

Táplálkozzunk tudatosan!

Sajnos, a magyar emberek közül sokan küzdenek túlsúllyal és az ebbõl eredõ egészségügyi problémákkal, mint például szív- és érrendszeri betegségek, magas vérnyomás, cukorbetegség stb. Ennek okai elsõsorban a mozgásszegény életmód és a helytelen táplálkozási szokásokban keresendõ.

Mit lehetne tenni, hogy mindezeken változtatni tudjunk?

Táplálkozásunkról általánosságban elmondható, hogy az általunk kívánt teltségérzet eléréséhez többnyire a túlzott mennyiségû és sokszor igen rossz összetételû (zsírban és egyszerû szénhidrátban dús, rost- és vitaminszegény) táplálék bevitelére törekszünk és túl nagy adagokat fogyasztunk egyszerre. Nagytányér és kispohár helyett a kistányér és (alkoholmentes) nagypohár lenne a megfelelõ választás.

Nem kell tehát éhezni ahhoz, hogy fogyjunk! Az éhség amúgy is rossz tanácsadó.

A rendszeres, négy óránkénti és kis mennyiségû táplálék, és a bõséges víz bevitele esetén elkerülhetõ a túlzott éhségérzet kialakulása. Amennyiben sok idõ telik el a két étkezés között akkor a vércukorszint leesik, hiszen a sejteknek folyamatosan szükségük van energiaforrásra.

Amennyiben elõre gondolkozol és megszervezed az életed, a siker nem marad el!
Jó étvágyat, jó sportolást és sok sikert kívánok mindenkinek!

Katus Attila
hatszorosos aerobik világbajnok és életmód tanácsadó

Katus Tipp - 46. hét
Vezess étkezési naplót, ez segít abban, hogy átlásd az étkezési szokásaidat. Ha hazaérsz, ne menj azonnal a konyhába enni, hanem próbáld meg fél órát mással lekötni magad, így elkerülheted a stresszel összefüggő étkezést.

Katus Tipp - 45. hét
Ügyelj rá, hogy étkezéskor a tányérod felén zöldség és gyümölcs legyen! Mindig salátával vagy levessel kezd az étkezést, mert ez kontrollálja az éhségérzeted.

Katus Tipp - 44. hét
A zöldségek levéből változatos és ízletes frissítőket keverhetsz. A sárgarépalé például antioxidáns hatású, az uborka leve tisztít, a paradicsomlé jótékony hatással van az izmokra és az agysejtekre. Kortyolhatod őket önmagukban vagy vitaminkoktélként, egymással keverve is.

Katus Tipp - 43. hét
A téli időszakban kevesebb friss gyümölcshöz jut szervezetünk. Érdemes tudni, hogy az almában lévő vitaminok többsége a héjában vagy közvetlenül a héj alatt rejtőzik. Típusától függően 5-35 mg C-vitamint is tartalmazhat, de található még benne vas és magnézium is.

Katus Tipp - 42. hét
Mindig vegyél magadhoz megfelelő mennyiségű B vitamint, ugyanis ennek hiányában nem lesz elegendő energiád a testmozgáshoz!

Rendelje meg ebédjét nálunk, válogasson fitness-barát ételeinkbõl – ebéd rendelés, étel házhozszállítás - Katus Attila ajánlásával!