táplálkozási tippek - ételrendelés, diétás ételek, diétás étrend

Táplálkozási javaslatok – Étrend tippek – Fogyókúrázóknak

A következõ cikkben Katus Attila aerobik világbajnok és életmód tanácsadó ad Nektek tippeket arra vonatkozóan, hogyan lehettek sikeresek céljaitok elérésében, testsúlyotok csökkentésében, szinten tartásában,vagy éppen a növelésében:

  Táblázatok:    
Vitál Konyha Katus Attilával | ételrendelés, diétás ételek, étel házhozszállítás, diétás étrend, ebéd házhozszállítás, fogyókúrás ételek, fogyókúrás étrend, étel rendelés, ebéd rendelés, diétás étel

Bár a "napi energiaszükséglet" és "kalória 1-2" táblázatok adatai hozzávetõlegesek, elegendõ információt szolgáltatnak (fontos támpontot adnak) ahhoz, hogy a test összetételünket hatékonyan csökkentsük és megfelelõ odafigyeléssel, illetve Katus Attila tanácsaival elérjük a kívánt eredményeket, kitûzött célokat!.

Vitál Konyha Katus Attilával | ételrendelés, diétás ételek, étel házhozszállítás, diétás étrend, ebéd házhozszállítás, fogyókúrás ételek, fogyókúrás étrend, étel rendelés, ebéd rendelés, diétás étel

A Vitálkonyha ételei szakmailag alaposan és magas szinten összeállított menüsort tartalmaznak a fogyni vágyók számára is! A szervezet számára megfelelõ mennyiséget tartalmazó adagjaival, minõségi alapanyagaival, csökkentett szénhidrát, zsír és energiatartalmával, valamint magas rosttartalmával, kiváló íz-világával könnyedén segít céljaink elérésében.

A napi energiaszükséglet táblázat megmutatja, hogy mennyi Kcal energiát használ fel a szervezetünk egy nap folyamán.

Érdemes tudni:
Körülbelül napi 500 Kcal hiányt kell elérni a tartós és egészséges zsírszázalék csökkentés érdekében!

Vitál Konyha Katus Attilával | ételrendelés, diétás ételek, étel házhozszállítás, diétás étrend, ebéd házhozszállítás, fogyókúrás ételek, fogyókúrás étrend, étel rendelés, ebéd rendelés, diétás étel

A kalóriatáblázat arra az esetre nyújt segítséget, ha a megrendelt VitálKonyha ebédet vagy VitálMenütkiegészítjük egyéb étkezéssel a nap folyamán, amelyek sem mennyiségben, sem beltartalomban nem megfelelõek céljaink eléréséhez.

A fenti táblázatoknak,a napi szintû használatával azonban pontosan láthatjuk, hogy egyes ételek mennyi kalóriát tartalmaznak.

Éppen ezért elsõsorban a VitálMenü fogyasztását javasoljuk.

Amennyiben például napi szinten "csak" ebédet rendelnénk és fogyni, vagy hízni szeretnénk akkor érdemes az ételek mellett feltüntetett kalória mennyiséget összeadva kiszámolni a napi bevitt kalóriát. Ennek a mennyisége testzsírból történõ fogyni vágyás esetén napi mínusz min.300-500 Kcal-nak célszerû lennie, míg ha hízni, tömeget növelni szeretnénk akkor plusz 500 kalóriát kellene elfogyasztani.

Vitál Konyha Katus Attilával | ételrendelés, diétás ételek, étel házhozszállítás, diétás étrend, ebéd házhozszállítás, fogyókúrás ételek, fogyókúrás étrend, étel rendelés, ebéd rendelés, diétás étel

Kiszámítás (tipp):
Fontos, hogy az alapanyagcserét meghaladó kalória bevitel szükséges mindenki számára, hiszen az alapanyagcsere szükséges a szervezet napi szintû alapvetõ mûködése szempontjából. Ennél erõteljesebb diéta tehát semmiképpen sem javasolt!

Amennyiben tehát a napi energiaszükséglet 2500 kcal, akkor az elsõ (fogyás) esetben 2000 Kcal bevitelére van szükségem, míg a második (tömegnövelés) esetben 3000 Kcal-ra. Természetesen a szinten tartás esetében 2500 Kcal bevitel szükséges.

Vitál Konyha Katus Attilával | ételrendelés, diétás ételek, étel házhozszállítás, diétás étrend, ebéd házhozszállítás, fogyókúrás ételek, fogyókúrás étrend, étel rendelés, ebéd rendelés, diétás étel

Minden tudományos kutatás és tanulmány egyetért abban, hogy a tartós és egészséges fogyás csak megfelelõ étrenddel és rendszeres testmozgással együtt érhetõ csak el!

Ezért, érdemes kardió jellegû, lehetõleg heti 3 alkalommal minimum 15-20 percen keresztül megállások nélküli folyamatos mozgásprogramot is végezni.

Ennek formái edzettségi szinttõl, egészségügyi állapottól és életkortól függõen lehetnek: séta, kocogás, úszás, kerékpározás, és bármilyen egyéb mozgásforma, ami képes tartósan megemelni a pulzusodat. Amint elérted a 20 perc idõtartamot próbáld meg fokozni az intenzitást.

Vitál Konyha Katus Attilával | ételrendelés, diétás ételek, étel házhozszállítás, diétás étrend, ebéd házhozszállítás, fogyókúrás ételek, fogyókúrás étrend, étel rendelés, ebéd rendelés, diétás étel

Ha képes vagy például 20 percet folyamatosan gyalogolni, akkor próbálj meg egy-egy perc kocogást is beiktatni a séta mellé, majd egyre több "kocogó egy perc" után eljutsz oda, hogy képes leszel végig kocogni akár 20 percet is.

Kardió mozgások mellett érdemes lenne erõsítõ gyakorlatokat is elvégezni. Akár otthon, szabadban, vagy profi körülmények között edzõteremben.

És még egy dolog! Soha ne feledkezz meg az edzés elõtti bemelegítésrõl és az azt követõ nyújtásról sem!

Vitál Konyha Katus Attilával | ételrendelés, diétás ételek, étel házhozszállítás, diétás étrend, ebéd házhozszállítás, fogyókúrás ételek, fogyókúrás étrend, étel rendelés, ebéd rendelés, diétás étel

Jó étvágyat kívánunk!

Vitál Konyha Katus Attilával | ételrendelés, diétás ételek, étel házhozszállítás, diétás étrend, ebéd házhozszállítás, fogyókúrás ételek, fogyókúrás étrend, étel rendelés, ebéd rendelés, diétás étel